Jetzt geht's los! - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Sophie Gulickx - WaarBenJij.nu Jetzt geht's los! - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Sophie Gulickx - WaarBenJij.nu

Jetzt geht's los!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

20 November 2013 | België, Baarle-Hertog

Meine gute.. Wat kan een mens veel meenemen.. Ik ben net klaar met pakken en ben nu toe aan vakantie na al dat gesjouw! Maar alles zit erin, dus ik ben klaar om te vertrekken, over een paar uurtjes is het zover, ik heb er zin in :D.

Het was een bizarre week. Zaterdag nog even bij oma op bezoek geweest, gewoon koffie gedronken met de familie, niets aan het handje. Een dag later lag ze in het ziekenhuis, maandagochtend is ze overleden. Dat ging ineens heel snel. Mijn tante heeft zaterdag nog een foto van oma en mij gemaakt, die mag in het fotoalbum hier! Ben wel blij dat ik haar nog even gezien heb, helaas kan ik niet bij de begrafenis aanwezig zijn, dus ik wil de familie bij deze heel veel succes en sterkte wensen zaterdag!

Vrijdag begin ik in Kaprun voor mijn Anwarter cursus. Tijdens die 10-daagse cursus krijgen we overdag de hele dag praktijk, daarna gaan we even eten en hebben we tijd om om te kleden en dan 's avonds theorie (Schulefahren, Lehraufritt, Unterrichts- und Bewegungslehre, Schnee- und Lawinekunde, Erste Hilfe, Sicherheit auf Schipisten, Schischulorganisation, Gerätekunde en Berufskunde). Dat worden dus 10 volle, maar wel leuke dagen!

Vanaf 1 december woon ik tijdelijk in Altenmarkt en 1/2 weken daarna woon ik voor de rest van de tijd in Flachau. Heb nog geen adressen, die komen later wel.

Laatste dillemma, snowboardschoenen wel of niet meenemen?! De rest van de keuzes die ik had heb ik allemaal afgevinkt (en soms niet gekozen, maar gewoon allebei meegenomen ;)), dat is het enige waar ik nog over twijfel.

Ik ga voor de laatste voorbereidingen, ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Tschüß!

  • 20 November 2013 - 15:37

    Margreet:

    Ha lieve Soof,

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma! Jeetje zeg. Wel mooi dat jullie samen op de website staan. Ze zou trots zijn, zeker weten!

    Ik wens je een toptrip in de sneeuw. Als een vis in het water ben je daar, dat weet ik nu al. Fantastisch dat je dat doet. Ik ga je volgen!

    Veel liefs,
    Margreet

    ps Snowboardschoenen meenemen! (tenzij je ze gratis mag lenen daar natuurlijk)

  • 20 November 2013 - 16:58

    Esther:

    Sophie

    inderdaad wat een bizarre week. gelukkig heb je je oma nog gezond en wel gezien. nu maar veel plezier in de sneeuw

    Esther

  • 20 November 2013 - 17:07

    Petra:

    Topper, maak er een mooie tijd van!

  • 20 November 2013 - 17:57

    Ms:

    Niet meenemen die snowboardschoenen. Gewoon je vrienden uitnodigen om ze te komen brengen als je ze toevallig toch mist! Goede reis morgen.

    XXX Ms

  • 21 November 2013 - 16:22

    Kim:

    Hoi Sophie!

    Wel meenemen is erg warme voeten bij een wandeling etc. En als je op kinderland staat en niet hoeft te skieen dan is het ook handig om sneeuwwandelschoenen (of snowboardschoenen) aan te hebben. worden je voeten niet nat en niet koud.

    Ben bang dat ik wel al veel te laat ben.. :( ;)

    Sterkte met je oma! en heel veel plezier met je anwarter, vergeet niet ook te genieten!

    xx Kim

  • 21 November 2013 - 19:12

    Timoletta:

    Wat een mooie foto, jij en Oma, een mooie herinnering.
    Nu het volgende avontuur, veel plezier.

    Groetjes en een poot van de pup Pauline , Timoletta

  • 22 November 2013 - 14:17

    Marieke:

    Succes, SophieSki!
    Liefs Marieke en vooral een stevige knuffel!!

  • 24 November 2013 - 16:18

    Ad:

    Ha Pietje

    Geniet van je sneeuwavontuur. We hebben je zaterdag gemist. We hebben er eentje op je gepakt.

    Groetjes
    Ad & Marianne

  • 25 November 2013 - 13:29

    Karelvanerp:

    hoy Sophie, wij gaan elke avond vol spanning kijken op de tv naar je verrichtingen, die te zien zullen zijn.
    Groeten, o.a. van drs K te sH

  • 27 November 2013 - 20:22

    Mariette:

    Gepakt en gezakt, mooi. En...mooi afscheid genomen van oma....x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Baarle-Hertog

Sophie

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 9969

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 09 Maart 2014

Sophie goes skiing!

Landen bezocht: