De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sophie Gulickx - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sophie Gulickx - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

16 November 2013 | Nederland, Amsterdam

What a week! Of moet ik zeggen .. Was für eine Woche!

Afgelopen week stond in het teken van afscheid nemen en verhuizen. Af en toe heb ik briljante ideeën, een voorbeeld daarvan was om precies op de helft van de maand te verhuizen, zodat mijn onderhuurder er halverwege de maand in kan. Leuk idee, maar als dat betekent dat je op donderdag je huis uit moet zijn en alles schoongemaakt achter moet laten terwijl je retedruk bent die week is dat misschien niet de beste keuze ;). Als een kip zonder kop rondlopen was nog een understatement. Ach.. Ik ben nog niet eens weg, of ik heb mn eerste lesje alweer geleerd. Special thanks to Lian en Bianca die me telefonisch bij hebben gestaan :).

Vorig weekend al afscheid genomen van een deel van mijn vriendinnen, gek om al anderhalve week van te voren afscheid te nemen, maar ik had alles een beetje volgepland, dus dat kon niet anders. Maandag op school kreeg ik ineens een superverrassing. Op een gegeven moment komen een paar collega's me halen en nemen me mee naar een lokaal. De deur gaat open en zitten daar ineens een stuk of 15 collega's voor mijn Apresskiafscheidsfeestje! Supervet! Ze hadden zelf apfelstrudel, gluhwein en warme choco gemaakt, apresskimuziekje op de achtergrond, een quiz en cadeautjes... WAUW! Ook de rest van de week enorm verwend op school, iedere dag vond ik wel een cadeautje of een kaartje van iemand in mijn postvak. Te lief!

Woensdagnacht vertrek ik en tot die tijd nog de laatste dingen fiksen, paar afspraken hier en daar en hopelijk even lekker chillen. Ik heb er echt zooo veel zin in! Ik ben nog wel benieuwd hoe ik alles mee ga krijgen.. Tijdens mijn laatste reis ging ik een paar maanden naar Thailand, daar heb je niet zoveel kleding nodig, maar nu.. Ik als eerste klas koukleum heb toch wel e.e.a. nodig om me warm te houden (om me nou vast te klampen aan de eerste de beste Heinz is ook weer zoiets).

Wel heerlijk hoor.. In plaats van me druk te maken om cijfers invoeren, lessen voorbereiden, dingen die ik nog moet nakijken, mailtjes beantwoorden en dat soort gein, maak ik me nu druk om echte wereldproblematiek zoals "hoeveel paar schoenen neem ik mee?!" en: "neem ik (naast mijn roze broek uiteraard ;)) mn blauwe of zwarte broek mee?"..

Over die laatste dillemma's ga ik morgen mijn hoofd even breken.

Liebe Grüße!

  • 17 November 2013 - 10:38

    Lian:

    Haha, no thnx schat!
    Ik moet altijd zo lachen om je verhalen :P Schrijf ze vooral lekker op deze manier, love it!
    Nou, breek jij je hoofd vandaag maar even over je blauwe of zwarte broek... En de schoenen wel of niet...
    We bellen!
    Dikke kus (L)

  • 18 November 2013 - 07:35

    Lau:

    Mocht je toch nog een Heinz tegenkomen die de moeite van het vastklampen waard is: ik houd me aanbevolen.

    Succes met de laatste voorbereidingsloodjes!
    X

  • 19 November 2013 - 20:24

    Ms:

    Die Heinz houdt mij nogal bezig. Is dat die Heinz van de sandwich spread en de ketchup? Lijkt mij nogal zakelijk type, niks voor jou! Je kunt beter een leuke skileraar zoeken, maar die heten volgens mij allemaal Fritz. Tschuss!

  • 25 November 2013 - 09:03

    Tantanny:

    Mooi druk verhaal Sophie,geniet ik van.dikke kus

  • 27 November 2013 - 20:26

    Mariette:

    Aan je collega's zal het niet liggen, zoveel warmte letterlijk en figuurlijk meekrijgen, leuk hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sophie

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 9969

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 09 Maart 2014

Sophie goes skiing!

Landen bezocht: